Warrock Crossfire ProjectBlackout Rejestracja Regulamin FAQ Lista użytkowników Kalendarz Arcade Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane

Wróć   Darmowe gry MMO, RPG. Komputer, XBox, PS3-porady, pomoc | Forum CFPS.pl > Przeszukaj forum

Pokaż wyniki 1 do 25 z 112
Wyszukiwanie trwało 0.02 sekund.
Szukaj: Posts Made By: killer2007
Forum: Generalna Dyskusja 02-08-2007, 10:55
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 887
Dodane przez killer2007
Pytanie o HP

Hej, gdy gram na Battle Groups albo na Urban Ops, gdy mam mało życia umieram. Jednak na CQC tak się nie dzieje. Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego :?:
Forum: Artykuły i Poradniki 01-08-2007, 19:43
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 1,760
Dodane przez killer2007
Mi podoba się najbardziej Assault. Gram nim już...

Mi podoba się najbardziej Assault. Gram nim już od początku 1 lvla, i nie mogę się doczekać G36 ;-)
Forum: Artykuły i Poradniki 01-08-2007, 18:49
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 1,395
Dodane przez killer2007
No dobra jednak kupię to G36. No bo kurde po co...

No dobra jednak kupię to G36. No bo kurde po co mi na koncie 60124 Dinarów :mrgreen: :-P :-P
Forum: Generalna Dyskusja 01-08-2007, 18:48
Odpowiedzi: 9
Odwiedzin: 845
Dodane przez killer2007
A jaki masz ping i czy coś ściągasz :?:

A jaki masz ping i czy coś ściągasz :?:
Forum: Artykuły i Poradniki 01-08-2007, 15:40
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 1,395
Dodane przez killer2007
Ale pieniądze się stracą z G36C. To ja już sam...

Ale pieniądze się stracą z G36C. To ja już sam nie wiem czy kupować to G36 czy skończyć G36C :-( :-( :-(
Forum: Artykuły i Poradniki 01-08-2007, 13:07
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 1,395
Dodane przez killer2007
Nom, też tak myślałem, dzięki chłopaki. (Mam już...

Nom, też tak myślałem, dzięki chłopaki. (Mam już 55467 Dinarów).
Forum: Artykuły i Poradniki 01-08-2007, 12:51
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 1,395
Dodane przez killer2007
Trudny wybór

Hej, czy moglibyście mi coś poradzić? Kupiłem G36C na miesiąc. Zostało mi 15 dni użytkowania, a za 2 dni będę miał 11 lvl i będę mógł kupować już G36. I tu pytam się was o zdanie: strzelać G36C...
Forum: Generalna Dyskusja 01-08-2007, 10:55
Odpowiedzi: 9
Odwiedzin: 845
Dodane przez killer2007
Albo masz wolny net (np. Modem), tu masz...

Albo masz wolny net (np. Modem), tu masz wymaganie tej gry: http://warrock.com.pl/content/view/41/43/ ;-)
Forum: Generalna Dyskusja 01-08-2007, 05:24
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 781
Dodane przez killer2007
Dzięki chłopaki - dostajecie Pomógł ;-)

Dzięki chłopaki - dostajecie Pomógł ;-)
Forum: Generalna Dyskusja 31-07-2007, 18:01
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 781
Dodane przez killer2007
Pytanie z Premium

Hej, mam takie pytanie: jeżeli kupiłbym Premium na 30 dni, a po np. 10 dniach SuperMastera na 30 dni, to gdyby skończyło mi się Premium to SuperMastera miałbym tylko na 20 dni :?: Jak to jest :?:
Forum: Generalna Dyskusja 31-07-2007, 17:12
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 574
Dodane przez killer2007
Nie wiem nic o programie, ale to ci na pewno...

Nie wiem nic o programie, ale to ci na pewno pomoże http://forum.warrock.com.pl/topics4/poradnik-jak-zalozyc-wlasny-klan-vt1608,15.htm?sid=0cb5dce702c17f60a5c49c8cb50564be#17603
;-)


...
Forum: Nowi Gracze i Pomoc Techniczna 31-07-2007, 15:43
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 787
Dodane przez killer2007
Takie coś pojawia się gdy nie masz połączenia z...

Takie coś pojawia się gdy nie masz połączenia z Internetem albo nie jesteś na koncie Administratora...
Forum: Generalna Dyskusja 31-07-2007, 12:03
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 1,068
Dodane przez killer2007
Tak, ale żadko się tak zdarza. Myślę, że oni...

Tak, ale żadko się tak zdarza. Myślę, że oni kupują premium i dostają po prostu Bonus EXP...
Forum: Pogaduchy 31-07-2007, 10:41
Odpowiedzi: 23
Odwiedzin: 2,018
Dodane przez killer2007
Ja tak samo się nie mieszam, nie ma żadnej...

Ja tak samo się nie mieszam, nie ma żadnej nudniejszej rzeczy od polityki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Forum: Generalna Dyskusja 31-07-2007, 10:38
Odpowiedzi: 18
Odwiedzin: 2,357
Dodane przez killer2007
Premium kupuje się za prawdziwą kasę. Tu masz...

Premium kupuje się za prawdziwą kasę. Tu masz szczegóły: http://warrock.com.pl/content/view/71/71/
Forum: Generalna Dyskusja 31-07-2007, 07:15
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 1,068
Dodane przez killer2007
Mało killi, a duży lvl.

Hej, mam pytanie. Otóż gdy widzę niektóre osoby z np. 6 lvl, mają one staty Kill/Deaths 986/786. Jak to możliwe, że na 6 lvlelu mają tylko np. 986 kill :?: :?: :?:
Forum: Generalna Dyskusja 31-07-2007, 05:52
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 1,368
Dodane przez killer2007
A może to wina zasilacza. Niedawno wszędzie...

A może to wina zasilacza. Niedawno wszędzie miałem pokaz slajdów kupiłem nowy i wszystko jest OK ;-) .
Forum: Nowi Gracze i Pomoc Techniczna 31-07-2007, 05:49
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 820
Dodane przez killer2007
No a próbowałeś restartować kompa albo coś w tym...

No a próbowałeś restartować kompa albo coś w tym stylu :?:
Forum: Nowi Gracze i Pomoc Techniczna 30-07-2007, 17:29
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 828
Dodane przez killer2007
A to czytaliście...

A to czytaliście http://forum.warrock.com.pl/topics6/aktualizacja-punkbustera-vt1674,75.htm?sid=de4c2f478bd67b82bf7cfed3692c055c#17441 :?: Już jest chyba ze 100 tematów na ten temat :!: :!: :!:
Forum: Nowi Gracze i Pomoc Techniczna 30-07-2007, 17:27
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 1,477
Dodane przez killer2007
To popatrzcie chłopaki w Zaporze systemu Windows...

To popatrzcie chłopaki w Zaporze systemu Windows i sprawdźcie, które programy blokuje - może blokuje PunkBustera :?: To samo tyczy się Anty Wirusa i innych Firewallów...
Forum: Nowi Gracze i Pomoc Techniczna 30-07-2007, 17:25
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 781
Dodane przez killer2007
Jak zapomniałeś pytań to już chyba nie zmienisz...

Jak zapomniałeś pytań to już chyba nie zmienisz e-maila :-( .
Forum: Nowi Gracze i Pomoc Techniczna 30-07-2007, 15:48
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 1,083
Dodane przez killer2007
Dobra, sorry pomyliłem się :-D. Każdy...

Dobra, sorry pomyliłem się :-D.

Każdy popełnia błędy :-P :-P :-P.

Luzik ;-) .
Forum: Nowi Gracze i Pomoc Techniczna 30-07-2007, 15:46
Odpowiedzi: 10
Odwiedzin: 1,422
Dodane przez killer2007
Jeśli masz status Locked, to po koncie. Zrób...

Jeśli masz status Locked, to po koncie. Zrób sobie nowe (szkoda tamtego - mówiłeś, że miało wysoki lvl) i zacznij już być na tyle mądry, żeby nie dawać nikomu swoich haseł do gier ponieważ takie są...
Forum: Nowi Gracze i Pomoc Techniczna 30-07-2007, 15:43
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 1,477
Dodane przez killer2007
Czyli dobrze zrozumiałem, masz na myśli, że Anty...

Czyli dobrze zrozumiałem, masz na myśli, że Anty Wirus albo Firewall blokuje twojego PunkBustera :?:
Forum: Nowi Gracze i Pomoc Techniczna 30-07-2007, 14:42
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 1,083
Dodane przez killer2007
Może, ale gdy masz co chwilę duży ping, spróbuj...

Może, ale gdy masz co chwilę duży ping, spróbuj zmienić Server, na którym grasz na taki gdzie nie ma zbyt dużego obciążenia, a gdy problem się będzie dalej pojawiał zrób następujące rzeczy:

1....
Pokaż wyniki 1 do 25 z 112

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
vBCredits v1.4 Copyright ©2007 - 2008, PixelFX Studios
Copyright © GL NetworkAd Management plugin by RedTyger