Warrock Crossfire ProjectBlackout Rejestracja Regulamin FAQ Lista użytkowników Kalendarz Arcade Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane

Wróć   Darmowe gry MMO, RPG. Komputer, XBox, PS3-porady, pomoc | Forum CFPS.pl > Przeszukaj forum

Pokaż wyniki 1 do 25 z 96
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund.
Szukaj: Posts Made By: acerownia
Forum: MMO w przeglądarce 14-07-2012, 17:40
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 3,081
Dodane przez acerownia
Ciekawa gra tez nie wymagającej ściągania jest...

Ciekawa gra tez nie wymagającej ściągania jest Drakensage online oczywiscie 3D
Forum: WarRock 08-06-2012, 10:47
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 1,115
Dodane przez acerownia
5 slot jest w itemshopie ale nie ma możliwości...

5 slot jest w itemshopie ale nie ma możliwości kupna go ponieważ na ta chwile nie da sie zakupić premki. Niestety zmienic retaila narazie też sie nie da ;/
Forum: Generalna Dyskusja 01-06-2012, 15:08
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 709
Dodane przez acerownia
Ważna sprawa Zmiana broni na 8 slocie

Wie ktoś może jak zmienić retaila bo szukałem na stronie ale nie widziałem takiej opcji
Forum: Artykuły i Poradniki 31-05-2012, 21:13
Odpowiedzi: 72
Odwiedzin: 6,724
Dodane przez acerownia
mam pytanie moze odbiega troche od tematu ale nie...

mam pytanie moze odbiega troche od tematu ale nie chciałem zakladać nowego wie ktos może jak zmienić retaila bo mam na famasa i m249, a nie wiem wlasnie jak zmienic
Forum: Newsy i Eventy 23-05-2012, 18:36
Odpowiedzi: 234
Przyklejony: Darmowe Promocody
Odwiedzin: 50,030
Dodane przez acerownia
Offtop Free PromoCody

Mam do oddania troche kodów ja ich nie wykorzystam poniewaz narazie nie gram w ta gre, a może komuś z was sie przydadzą jeden z tych kodów jest na cx4 Storm. Aby nie bylo zbyt łatwo :D wykasowałem po...
Forum: Monitory, karty graficzne 11-04-2012, 17:25
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 990
Dodane przez acerownia
niestety lapki sie bardzo szybko nagrzewają...

niestety lapki sie bardzo szybko nagrzewają podczas grania a tym bardziej na hight detalach wiec ja bym zmienił np na medium
Forum: Sprzęt hardware, zestawy PC, laptopy 11-04-2012, 17:19
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 4,720
Dodane przez acerownia
Miałem to samo pare tygodni temu bawiłem sie...

Miałem to samo pare tygodni temu bawiłem sie ustawieniami tsa i jakos sie udało nie jestem pewny ale grzebałem w ustawieniach playback i capture posprawdzaj tam różne opcje, wydaje mi sie, że...
Forum: The Settlers Online 11-04-2012, 17:05
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 11,810
Dodane przez acerownia
Zaciekawiła mnie ta gra wczesniej grałem w...

Zaciekawiła mnie ta gra wczesniej grałem w plemiona ale ta gra jest według mnie całkiem fajna tylko to wydobycie trwa bardzo powoli ;/
Forum: Inne Gry FPS Online 11-03-2012, 13:44
Odpowiedzi: 18
Odwiedzin: 4,435
Dodane przez acerownia
A o grze wolfteam slyszales tez fajna gra duzo...

A o grze wolfteam slyszales tez fajna gra duzo broni ciekawe mapy. gre polecam sam czasem w nia gram
Forum: Generalna Dyskusja 10-03-2012, 19:18
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 781
Dodane przez acerownia
:D włączylem gre jeszcze raz i wszystko jest ok

:D włączylem gre jeszcze raz i wszystko jest ok
Forum: Generalna Dyskusja 10-03-2012, 18:47
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 781
Dodane przez acerownia
w sumie nie przeszkadza mi to zbytnio jak pojawi...

w sumie nie przeszkadza mi to zbytnio jak pojawi sie wiecej takich porblemów zrobie reinstall WR
Forum: Generalna Dyskusja 10-03-2012, 18:39
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 781
Dodane przez acerownia
Pomysł znikające literki w lobby

Miał ktoś może coś takiego?

http://www.imgupload.pl/images/66383652713347718988.jpg

http://www.imgupload.pl/images/66383652713347718988_thumb.jpg...
Forum: Generalna Dyskusja 06-03-2012, 15:51
Odpowiedzi: 4
[WR] promo 10k
Odwiedzin: 1,385
Dodane przez acerownia
mysle, ze to jest całkiem mozliwe poniewaz jakiś...

mysle, ze to jest całkiem mozliwe poniewaz jakiś czas temu tez wydalem kredyty i dostałem tylko kody na dinary
Forum: Telefony: opisy, opinie 02-03-2012, 18:43
Odpowiedzi: 9
Odwiedzin: 2,219
Dodane przez acerownia
jeszcze troche a telefon nie bedzie sie niczym...

jeszcze troche a telefon nie bedzie sie niczym różnil od tableta prawie 5 calowy wyswietlacz za jakis czas wyjdzie samsung galaxy IV i bedzie mial 6 calowy wyswietlacz. Według mnie 4-4,3 cala jest...
Forum: Newsy i Eventy 29-02-2012, 20:20
Odpowiedzi: 190
Odwiedzin: 31,189
Dodane przez acerownia
chapter 1 to by była świetna sprawa ale nawet jak...

chapter 1 to by była świetna sprawa ale nawet jak by uadalo im sie wykonać to co teraz robią było by dobrze w sumie wr to jedna z nielicznych gier do ktorej nie ma prywatnych serwerów no chyba, że...
Forum: Telefony: opisy, opinie 29-02-2012, 20:04
Odpowiedzi: 25
Odwiedzin: 4,669
Dodane przez acerownia
samsung galaxy ace nie jest wart uwagi ponieważ...

samsung galaxy ace nie jest wart uwagi ponieważ mój kolega ma ten telefon i bateria trzyma do 6 godz. Ciekawym telefonem tez może byc Nokia E5-00 ma dobry aparat klawiatura QWERTY tylko wyswietlacz...
Forum: Newsy i Eventy 17-02-2012, 18:03
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 1,503
Dodane przez acerownia
Mam pytanie jesli ten retail jest na 3/5 slot to...

Mam pytanie jesli ten retail jest na 3/5 slot to czy moze byc uzywany razem z innym retailem np na famasa?
Forum: Newsy i Eventy 13-02-2012, 08:23
Odpowiedzi: 411
Odwiedzin: 66,154
Dodane przez acerownia
m249 jest dla heaviego

m249 jest dla heaviego
Forum: Sprzedam 07-02-2012, 09:20
Odpowiedzi: 21
Odwiedzin: 2,983
Dodane przez acerownia
200 zł za 8 lvl?? chyba chciałeś napisac 20zł...

200 zł za 8 lvl?? chyba chciałeś napisac 20zł powiedz co na tym koncie jest tyle warte nawet konta z retailami sa tańsze i mają wiecej dinarów. Pisaleś, że gold na 15 miesięcy daj ssa to uwierze
Forum: Sprzedam 06-02-2012, 23:01
Odpowiedzi: 21
Odwiedzin: 2,983
Dodane przez acerownia
takie wysokie k/d albo jesteś Pro i w każdej...

takie wysokie k/d albo jesteś Pro i w każdej mapie wyciągasz staty minimum 12/2 albo wbiłeś to k/d na czitach
Forum: Sprzedam 06-02-2012, 09:38
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 1,610
Dodane przez acerownia
teraz juz konta z retailami nie są dużo warte...

teraz juz konta z retailami nie są dużo warte więc ja na twoim miejscu zostawił bym sobie to konto bo nikt raczej ci nie da więcej niż 80 zł, a może kiedyś znikną retaile z marketplace i ceny kont...
Forum: Newsy i Eventy 05-02-2012, 12:20
Odpowiedzi: 81
Odwiedzin: 7,083
Dodane przez acerownia
Przeczytaj regulamin eventu

Przeczytaj regulamin eventu
Forum: Newsy i Eventy 03-02-2012, 19:53
Odpowiedzi: 234
Przyklejony: Darmowe Promocody
Odwiedzin: 50,030
Dodane przez acerownia
Tez dam wam jeden kodzik ale ja wykasuje dwie...

Tez dam wam jeden kodzik ale ja wykasuje dwie literki

7419[x]5F0-34D9-4886-B114-3F[x]C441EADBC

pod pierwszym X jest cyferka od 0 do 9
pod drugim X jest literka A, B, C, D

Już nie...
Forum: Newsy i Eventy 03-02-2012, 09:43
Odpowiedzi: 411
Odwiedzin: 66,154
Dodane przez acerownia
zaraz bedą walentynki więc coś napewno wymyślą...

zaraz bedą walentynki więc coś napewno wymyślą aby zarobić kase
Forum: Newsy i Eventy 26-01-2012, 06:49
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 2,367
Dodane przez acerownia
skoro planowałes kupic 2 retaile jeden na famasa...

skoro planowałes kupic 2 retaile jeden na famasa drugi na m60 to jak ich bedziesz używał skoro może byc tylko jeden retail włączony 2 nie da sie odpalic na raz
Pokaż wyniki 1 do 25 z 96

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
vBCredits v1.4 Copyright ©2007 - 2008, PixelFX Studios
Copyright © GL NetworkAd Management plugin by RedTyger