Warrock Crossfire ProjectBlackout Rejestracja Regulamin FAQ Lista użytkowników Kalendarz Arcade Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane

Wróć   Darmowe gry MMO, RPG. Komputer, XBox, PS3-porady, pomoc | Forum CFPS.pl > Męska Strefa > Dziewczyny, Kobiety, Laski

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat Wygląd
  #11  
stare 06-05-2009, 19:29
wedka jest nieaktywny wedka
Avatar wedka
Szeregowy
Kapitan

Zarejestrowany: Dec 2008
Skąd: Zamość
Wiek: 25
Nick: x0wedka0x
Postów: 481


wedka Robi postępy, umie już utrzymać broń
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do użytkownika wedka
Domyślnie

No w sumie czego nie, tylko takiego łagodnego, a nie "kocham Cię, chcę być na zawsze z Tobą" czy coś takiego Po prostu "Bardzo Cię lubię, itd.."

__________________

Odpowiedź z Cytatem
  #12  
stare 06-05-2009, 19:29
kraciasty jest nieaktywny kraciasty
Avatar kraciasty
Szeregowy
Podporucznik

Zarejestrowany: Dec 2008
Skąd: Milanówek
Nick: kraciasty
Klan: Lost Mission
Postów: 353


kraciasty Robi postępy, umie już utrzymać broń
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do użytkownika kraciasty
Domyślnie

MystiC, no to bym ją uprzedził, że takie coś zrobię...
__________________

Odpowiedź z Cytatem
  #13  
stare 06-05-2009, 19:29
barburka jest nieaktywny barburka
Szeregowy
Porucznik

Zarejestrowany: Jan 2009
Skąd: Twierdza WROCŁAW!!
Postów: 351


barburka Robi postępy, umie już utrzymać broń
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do użytkownika barburka
Domyślnie

Hmm.
Zalezy od dziewczyny,jezeli kreca ja takie rzzeczy typu kwiaty itp to kup jej kwiaty(raz wykosztowac sie mozesz ;]) ale za bardzo ja do nich nie przyzwyczajaj.
Co do tekstow,moge ci zapodac 2 ktore podobaly sie mojej dziewczynie( i tak juz 3 lata musze jej cos pisac ;/ ;])
1.Bolalo ??(ona tu powinna odpisac co ??)jak mi z nieba spadlas!!
2.Twoj ojciec jest zlodziejem!!(....... dlaczego??) bo ukradl najpiekniejsze gwiazdy z nieba i wsadzil je Tobie w oczy(troche brutalne ale jak dziewczyna jest kumata to bedzie wiedziec OCB)
A jezeli nic z tych rzeczy nie podziala to nie wiem moze lubi seks ??
Gotycki,wg Kamasutry,Fetysz,Hardchore,Masochizm nie wiem ;]
Zartuje oczywiscie pierwsza czesc mojego postu jest do Ciebiem,reszta to zarcik taki sprosny ;]

edit
Cytat:
Już wiem, że od dziś Chcę dzielić z Tobą wszystkie moje sny Zasypiać i budzić się przy Tobie Do końca swoich dni.
Jezeli slucha radia i zna piosenke Pauli to moze uznac Cie za tandeciarza,ze piszesz jej tekst piosenki.
Wymysl lepiej cos swojego.
Nie mam teraz glowy do tego,kiedys to sie pisalo dziewczynom takie rzeczy a teraz to juz tylko rutyna Kochasz mnie ?? Ta
__________________

Odpowiedź z Cytatem
  #14  
stare 06-05-2009, 19:30
krosspanic jest nieaktywny krosspanic
Szeregowy
Sierżant Sztabowy

Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Rumia
Postów: 85


krosspanic Robi postępy, umie już utrzymać broń
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do użytkownika krosspanic
Domyślnie

Cytat:
Napisał kraciasty
Przyszła mi do głowy taka jedna rzecz, tylko nie wiem czy tak mogę, to wam to powiem, i wy ocenicie:

A jak by wysłać SMS-a do Radia ESKA, z ładnymi słowami dla niej, i żeby to wyemitowali w radiu.

Pasowała by takie coś?

Pasowałoby... Czyżby to Twoja 1 dziewczyna że nie wiesz co robić?
__________________
Opel Astra 2.5L V6 + NOS = 270 KM <

Mistrzostwo 1/4 mili niedługo będzie.

Odpowiedź z Cytatem
  #15  
stare 06-05-2009, 19:30
MystiC
Cywil

Postów: n/a


Domyślnie

kraciasty, już lepiej by to wyszło jeśli był byś wtedy z nia i "przypadkowo" włączył byś radio :P

Odpowiedź z Cytatem
  #16  
stare 06-05-2009, 19:32
kraciasty jest nieaktywny kraciasty
Avatar kraciasty
Szeregowy
Podporucznik

Zarejestrowany: Dec 2008
Skąd: Milanówek
Nick: kraciasty
Klan: Lost Mission
Postów: 353


kraciasty Robi postępy, umie już utrzymać broń
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do użytkownika kraciasty
Domyślnie

Wtedy MystiC to bym się bał jak ona na to zareaguje.
__________________

Odpowiedź z Cytatem
  #17  
stare 06-05-2009, 19:33
Ramzes jest nieaktywny Ramzes
Avatar Ramzes
Szeregowy
Sierżant Sztabowy

Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: wrc
Postów: 118


Ramzes Robi postępy, umie już utrzymać broń
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do użytkownika Ramzes
Domyślnie

Złota zasada "nie daj sie owninąć wokół palca". A tak to wez ja na spacer i pogadaj ,a jak wam sie rozwinie to dopiero zacznij czułe słówka itp.

A znasz prawo Ohma ;>
__________________

Odpowiedź z Cytatem
  #18  
stare 06-05-2009, 19:33
MystiC
Cywil

Postów: n/a


Domyślnie

kraciasty, wiesz na moje oko, to rzuciała by Ci sie na szyje, jeśli jest między wami "to coś"

Odpowiedź z Cytatem
  #19  
stare 06-05-2009, 19:34
Marlej jest nieaktywny Marlej
Szeregowy
Starszy Szeregowy

Zarejestrowany: Apr 2009
Postów: 11


Marlej Robi postępy, umie już utrzymać broń
Domyślnie

Cytat:
Napisał DerrtyRaf
"jestes zajebista z ryja"
muhahahahah xD toś dojebał...

A tak nawiasem ciekawy temat nie ma co. Teksty typu- kocham Cię, nie mogę się skupić gdy myślę o Tobie są beznadziejne... znasz ją kilka dni.. więc zaproś gdzieś do kina, picce a takie próby zagadania:
Cytat:
Napisał kraciasty
prosiła mnie a bym jej powiedział coś miłego i słodkiego,
traktuj z dystansem

Odpowiedź z Cytatem
  #20  
stare 06-05-2009, 19:37
barburka jest nieaktywny barburka
Szeregowy
Porucznik

Zarejestrowany: Jan 2009
Skąd: Twierdza WROCŁAW!!
Postów: 351


barburka Robi postępy, umie już utrzymać broń
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do użytkownika barburka
Domyślnie

[quote="Ramzes"]Złota zasada "nie daj sie owninąć wokół palca". A tak to wez ja na spacer i pogadaj ,a jak wam sie rozwinie to dopiero zacznij czułe słówka itp.
Teraz ty masz ramzes u mnie plusa Zlota zasada
A prawo Ohma zacytuje!!
Prawo Ohma w milosci
Kod:
Nie chodz z jedna tylko z dwoma.
Ty albo wezcie sie zjarajcie czyms porzadnym i jak to bylby jej pierwszy raz to wkrec jej ze z Toba chodzi itp nagraj to na dyktafon i na drugi dzien pusc jej to ;]
Albo Pigula gwaltu(kupisz tanio w kazdej przelotowce w miescie Cena 5-10 zl) albo hiszpanska mucha,Lubczyk nie wiem cos sobie wybierz.
Albo zapytaj sie " Ruc***z sie czy trzeba z Toba chodzic ??" zobacz co odpowie
Zartuje sobie,zebys mnie zaraz nie nawyzywal od Impotentow i wogole ;]
__________________

Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
dziewczyny , kobiety , laski , podryw , porady

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie
Wygląd

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Co mogę dostać? marcindzik Nowi Gracze i Pomoc Techniczna 22 26-12-2009 16:17
Nie mogę odpalić WR Zandalord Nowi Gracze i Pomoc Techniczna 9 18-12-2008 14:18
Nie mogę włączyć WR... ;/ elninio15 Nowi Gracze i Pomoc Techniczna 4 02-11-2008 14:39
Nie mogę się zalogować do WR Cannabis Nowi Gracze i Pomoc Techniczna 3 27-07-2008 01:10

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
vBCredits v1.4 Copyright ©2007 - 2008, PixelFX Studios
Copyright © GL NetworkAd Management plugin by RedTyger
Advertising positioning by Digital Point